måndag 18 maj 2015

Utmaning

Jag tänkte försöka utmana mig själv lite.
Lilla N fyller 1år på måndag och som det ser ut i dag så har jag tyvärr inte tappar alla graviditets kilon som jag la på mig när jag bar runt på henne. Så för att försöka gå ner lite så tänkte jag att jag skulle försöka låta bli alla godsaker (som väldigt lätt slinker ner i min mage),

Så min utmaning till mig själv blir att om jag inte äter någon sötsak på 2 dagar så har .jag förtjänat mig en promarkerpenna från penstore.se.
Trixet är: Äter jag något söt; chips, godis, glass, ja you name it så blir jag av med 2 pennor.

Penstore.se har gratis frakt över 500kr så jag tänkte att när jag har tjänat ihop 21 pennor så gör jag en beställning.

Så förhoppningsvis varannan dag så kommer ett blogginlägg med att jag har tjänat en penna.

Hoppas ni vill vara med och utmana er själv. Lägg upp en kommentar med er blogg eller facebook så vi kan följa varandra. Blir lite som en blogghopp :D

1 kommentar:

  1. Väldigt bra utmaning! Hur går det? Hur många pennor har du fått ihop?

    SvaraRadera