lördag 8 augusti 2015

Det här är jag

Idag fyller jag 30år. Hurra för mig.
Men herregud vad tiden går fort. Och någonstans på vägen har jag tappat mig själv. Inte på ett dåligt sätt. Under tiden har jag hunnit bli fru och mamma. Men just nu känns det lite som att det är det som definierar mig. Jag är mamma och fur till min man. Men sen då. Vem är jag?
Det är något jag tänkte försöka att ta reda på!!

Under lördagar (förhoppningsvis) så kommer jag att dela med mig av hur det går.

Just nu är detta väldigt nytt. Det är något att jag tänkt att jag ska göra men så har jag glömt bort det och nu helt plötsligt så fyller jag år idag. Vart tog tiden vägen.
Min tanke är att jag ska göra ett 8x6 album som enbart handlar om mig och vem jag är.

Jag kommer att delge alla sidor allt material jag använder och jag får till och med se om det är så att jag hinner skapa lite material som jag kan dela med till er.

Hoppas att ni vill häng på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar