lördag 23 september 2017

Happy Mail #3

Var och handlade för ett tag sen och tänkte visa allt som jag införskaffade som jag kommer att använda till Happy Mail. 

På Lagerhaus hittade jag jätte söta presentpåsar som jag tänkte använda som pakningsmaterial. Hittade även matchande sugrör. Blev även ett set med två anteckningsböcker, två små kort med kuvert samt två plåtaskar som ser ut som munkar på rean. Helt underbara färger. 


På Flyingt Tiger hittade jag massa roligt för 10 kr. 
6 ark klistermärken
1 ark med sticky notes
2 askar med godisformade överstryknings pennor
1 paket med gem
Rosa snöre till inslagning
1 paket med tags 
1 paket med 10 blyertspennor

Perfekta saker att skicka som Happy Mail.


På Panduro hittade jag silkespapper som jag tänkte använda att packa sakerna i. 
Ska bli spännande att få skicka alla dessa saker till olika människor världen över. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar