fredag 1 september 2017

Layout - Spanien s.36

Idag blir det en ny 8x8 layout som jag har gjort till vårt Spanien album.
Det var en dag då vi var på stranden och barnen byggde jätte fina stenkonstruktioner. De hade verkligen super kul och kunde bygga hur länge som helst. De lyckades även samarbeta på ett jätte bra sätt.


När jag väl satt och gjorde den här Layouten så var jag riktigt nöjd. Jag fick med de dekorationerna jag ville. Men nu när jag tittar på den så känns det som en väldigt rörig LO. Det är mycket saker som händer på bilderna med alla stenar. Bakgrundspappret är det mycket motiv på också samt alla dekorationer. Hade jag valt ett bakgrunds papper en enbart en färg så tror jag att jag hade fått ett bättre slutresultat. Men jag låter den vara som den är just nu för att kanske sedan gå tillbaka och ändra den. 


Just nu har jag en stor kärlek till sequins och små glittrande enamal dots. Tycker att dem ger en underbar glittrighet till LOn





Inspiration till denna LO har jag fått från Veckans skiss #163. Istället för att använda 3 kort så har jag använt 2 kort samt att jag har ändrat om lite i bakgrunden och kortens placering. Men som inspiration har jag använt denna skiss även fast det blev med ganska stor fri tolkning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar