onsdag 3 september 2014

Förändringar i bloggen

Just nu sker det lite förändringar i bloggen. Det är därför det inte kommer lika många inlägg. Men förhoppningsvis är jag igång till nästa vecka igen med inlägg varje dag. 
Hittills har jag inte riktigt vart nöjd med hur bloggen är uppbyggd men efter att ha funderat så tror jag att jag har kommit fram till hur den ska se ut i fortsättningen. 

Syftet med min blogg är att ge andra inspiration till deras skapande och därför kommer jag att på måndagar göra olika skisser till Layouter. Sen på fredag tänkte jag lägga upp mina alster och även andras alster utifrån hur jag/ni tolkar skissen. 
Så i fall ni vill att er Layout ska synas i min blogg skicka den till sunieshomemade@ gmail.com. Dock får det bara vara alster som är tolkade från den måndagens skiss :)

Och eftersom jag inte är så storm förtjust i att göra kort så kommer den delen av skapandet inte ta så mycket plats i min blogg. 

Hoppas ni blir nöjda med förändringarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar