onsdag 1 oktober 2014

LO - Stora B - Velamsund

Ikväll blir det en LO som är inspirerad från CiLi in papers september tävling.
Bilderna är tagna när jag, Mommi och Stora B besökte Velamsund för första gången. 
Under besöket så blev en av hästarna överförtjust i Stora B och följde efter honom vart han är gick. Så fort Stora B stannade så stannade hästen Fargo och. När Stora B gick då gick hästen också. Så roligt att se. 

Det är även första gången jag använder mig av collage. Har laddat ner en del appar då jag blev tipsad om det i en grupp å Facebook. Detta collage är gjort i appen Instacollage. 
Får göra ett inlägg där jag bara recenserar collage appar sen :)


CiLi in papers september tävling gick ut på att man skulle tolka en skiss och så här blev min LO. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar