torsdag 20 november 2014

Foton och tid

Som det ser ut just nu då räcker inte riktigt min tid till att pyssla. Vilket känns tråkigt då det är mitt sätt att ta det lugnt och varva ner efter en hel dag med småtrollen. Stora B har vart hemma från förskolan i en vecka nu med snorig näsa och hosta. 
Men jag tänkte ta nya tag i december och försöka lägga upp det pysslet som jag har gjort under den månaden. 
Tror att jag har för högs krav på mig själv. Jag skulle vilja blogga varje dag men det är inte alltid alla alster räcker till det. 
Sen har jag bestämt mig för att bli ännu bättre på att fota mina alster. När jag tittar runt på andra bloggar så har de alltid fotat sina alster så fint medan mina bilder blir lite sisådär då jag fotar med telefonen och lägger upp allt via den. Men jag har som mål nu att försöka bli lite bättre för at jag tycker verkligen inte att mina bilder gör mina alster rättvist. 

Så nya tag nu i december och jag ska försöka att blogga varje vardag och bli bättre på att fota. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar