fredag 12 december 2014

LO - Stora B - Mommi

Idag blir det ännu en LO till Stora Bs album och jag fortsätter arbeta mig igenom Stora Bs babybilder från 2012.
Jag håller även på att ta mig igenom de 100 papprena som jag köpte från Engströms art från Fancy Pants. Riktigt kul att använda papper från samma tillverkar. Det går så mycket fortare att matcha papprena efter färg. Det som jag lägger till är dekorationer. Och det har jag inte så mycket av så ibland blir det att improvisera. 
 
 
Som de stämplade hjärtana på denna LO. De kommer från en stämpel som Stora B fick från Kinder ägg.
 

Men jag har, som jag tidigare nämnt lite svårt med alltför många dekorationer och håller det därför ganska Clean and Simple.



Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Stips Item #1490
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Daffodils Item #1486
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Gametime #1482
Pattern paper - Fancy Pants - Childish things - Sheet of music Item #1519
Pattern Paper - Fancy Pants - Baby Mine - Sweet Dreams Item #1221
Alfabet - Memory Box dies 
Siffror - Memory Box dies
Hjärt stämpel - Panduro
Dubbel hjärt stämpel - Kinder ägg
Versa Magic - 14 Scarlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar