söndag 4 januari 2015

LO - Stora B - Faster

Idag är det en LO till Stora Bs album.
Och idag är det faster som får vara med på bilden.

Jag har använt inspiration från SWEScrapbook v.49 skiss
Dock har jag ändrat om den lite.


Även dessa papper kommer från min 100st uppsättning från Fancy Pants som jag tänkte försöka att använda upp innan jag ger mig in på något annat :D


Den lilla Die cuten kommer från Heidi Swapp och på den står det Little Moments. Tyckte att den passade in på denna LO.


Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Nautical - Lighthouse Item #2207
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Sweet Dreams Item #1221
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Abundance Item #1254
Memory Box die - Alfabet
Memory Box die - Siffror
Memory Box die - Fancy Blossoms
American Crafts - Heidi Swapp - Die Cuts - Dear Lizzy
Biltema - Rhinestones 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar