måndag 16 mars 2015

LO - Stora B - Åka vagn

Idag visar jag en LO från Stora Bs album.
Just nu håller jag på att göra klart hans 2012 album och det är inte många bilder kvar. Så jag ser ett ljus i tunneln. :D
Idag visar jag en bild från när han åkte vagn och på bilden blev han väldigt lik sin morbror som han i vanliga fall inte alls är så lik.


Om jag får säga det själv så är jag väldigt nöjd med denna LO :D



Dekorationerna kommer från Pink Paislee och är så underbart söta. Jag har hur mycket die Cuts som helst men det är inte ofta jag använder dem och det måste det bli en ändring på :D



Denna LO är med i Scraphusets mars utmaning där kriterierna är att man ska använda färgerna vitt, rosa, turkost och silver. Man får ha med andra färger men inte så att de är dominanta.
Dock måste jag säga att bilderna inte alls gör färgerna rättvisa på min LO. Jag har verkligen bara använt rosa, vitt, turkost och silver.

Material jag använt:
Pattern paper - Panduro - Best creation inc - Travel forever
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Welcome baby #1217
Siffror - Heidi Swapp
Die Cuts - American Crafts - Pink Paislee - Switch Board
Dies - Thechnique Tuesday
Stjärn dies - Memory Box - Cosmic star 
Blom dies - Memory Box - Fancy Blossoms

1 kommentar: