lördag 21 mars 2015

Tips på fotoapp.

Idag tänkte jag tipsa om en fotoapp som jag älskar. Du kan göra så många roliga saker in den. Som att göra collage, ändra bakgrundsfärg, skriva på bilderna m.m. Perfekt att ha om man scrapbookar eller gör pocker scrap.

Men till att börja med tänkte jag visa en bild som jag har ändra om i appen och det är en bild från morgonens promenad. I flera dagar har vi haft underbart vårväder men idag när typ hela Sverige vaknade upp så hade våren fått sig ett litet bakslag och i Stockholm låg ett täcke av 5 cm snö på marken.

Appen som jag rekommenderar heter PicCollage och finns till Iphone. Jag vet inte om den finns för Android då jag tyvärr inte har en sån telefon.
Nedan kan ni se bara några saker som man kan göra i appen.




Hoppas ni har fått lite inspiration i er skapande och ett hjälpmedel för att underlätta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar