lördag 14 mars 2015

LO - Stora B - Pappa

Idag blir det ännu en LO från Stora Bs album.
En bild på Stora B och hans pappa. Tyvärr får inte ni se så mycket av bilden.


Papprena som jag har använt kommer från Fancy Pants.
Och i mina gömmor så hittade jag en roligt stämpel som ser ut som washi tape. Den använde jag tillsammans med Distess ink.


Mesta dels av dekorationerna kommer från olika Sticker sheet som är helt underbara. :D



 Denna LO har inspirerats av Veckans skiss #54.
Så här ser den skissen ut




Material jag använt:
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Mother Earth Item #1250
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Daffodils Item #1486
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Little one Item #1219
Label stickers - Jillibean soup - Spicy social soup
Sticker Sheet - Simple Stories - Homespun
Sticker Sheet - Carta Bella - Happy little moments
Stämpel - Studio G

5 kommentarer:

  1. Fina papper du använt, tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Älskar verkligen Fancy Pants. Deras papper är helt underbara :)

      Radera
  2. Fin tolkning och härliga stickers! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren och att du titta förbi

      Radera
  3. Great layers, I like what you've done with the sketch!

    SvaraRadera