måndag 11 maj 2015

5000 visningar - Giveaway

Nu har jag passerat över 5000 visningar här på bloggen. Och det tänkte jag fira med en liten Giveaway. Dock har jag tre krav som jag skulle vilja att ni följde för att får vara med i utlottningen.



1. Följ denna blogg :D

2. Gilla min sida på facebook. www.facebook.se/suniesscrapbooking

3. Lämna en kommentar på detta inlägg när du har gjort de två översta.

Ni har en vecka på er och jag kommer meddela den lycklig vinnaren här i bloggen. Den kommer sedan att få kontakta mig på sunieshomemade@gmail.com för att få sitt pris hemskickat.

Hoppas ni vill vara med och fira 5000 visningar med mig.

Ni har till på söndag den 17:e maj kl: 23:59 på er och jag meddelar vem som får det fina priset på måndag den 18:e maj

Priset är följande:

 

 

9 kommentarer:

  1. Grattis till 5000 visningar! Det är många, det... :)

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis! Så kul att sååå många vill följa dig! Kan förstå det! Det kommer jag också att göra nu! Jättefin blogg å roliga inlägg.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Grattis till så många visningar! :)
    Underbart!
    Klart att jag vill vara med och fira. :)

    SvaraRadera
  4. Följer, gillar och hoppas :D

    SvaraRadera
  5. Grattis till 5000 visningar!
    Nu har jag också hittat hit.

    SvaraRadera
  6. Grattis till 5000 visningar!
    Nu har jag också hittat hit.

    SvaraRadera
  7. Grattis, gillar, följer och hoppas på turen :)

    SvaraRadera
  8. Grattis till 5000 visningar..jag skrev häromdagen men det kanske var på nån annan sida😄😘 men är lite vi sig ibland haha grattis igen följer din roliga blogg och gillar så klart:) det var många bra tips o bloggen tack tack cicci
    ciccividpennan.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Grattis till dina 5000 visningar! Låt det bli många fler :) har gillat din fb -sida och följer din blogg via feedly.

    SvaraRadera