lördag 16 maj 2015

Pocket scrap - Vecka 18 - 2014

Idag tänkte jag visa er ett uppslag ur mitt 2014 pocket scrap album.
Just detta uppslag kommer från vecka 18. Då vi hade en hel del inplanerat.
Ultraljud var inplanerat så Mommi var snäll och hjälpte till att passa Stora B utanför sjukhuset där de passade på att titta på alla ambulanser.


Vi passade även på att ta en fika vid havet. Dock var det lite läskigt då ankorna var lite väl närgångna. De vågade sig fram för att plocka en bulle ur Mommis och Stora Bs hand. Stora B tog även sitt första dopp. Dock var det inte med flit men jag fick med det på bild.


Denna vecka var det även valborg så vi passade på att titta på en brasa ute hos Mommi. Stora B tyckte det var riktigt spännande med elden. Vid brasan fanns det en kör som sjöng alla klassiska valborgs sånger så det var faktiskt riktigt mysigt.

Denna vecka passade vi även på att ta lite mage bilder då det började närma sig att få träffa Lilla N. Riktigt nöjd med bilderna.


Jag har använt mig av en blandning av egengjorda och färdiga kort. Älskar verkligen färgschemat det blev på denna vecka.

Detta inlägg bloggas även hos Scrappaloss där månadens tema är högtider och jag tyckte det var ett perfekt tillfälle att visa hur jag dokumenterade valborg i pocket scrapform.

Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar