tisdag 19 maj 2015

Scrap Pocket - 12 december - 2014

Idag blir det lite julkänsla här i bloggen då jag tänkte visa en sida ur min December Daily.
Ni vet att det bara är 7 månader kvar till jul snart :D


Papprena kommer från Panduro och passar perfekt till denna sida då vi bakar Stora Bs första lussebullar. Dock ville han inte göra lussekatter utan han ville göra lussesniglar och det fungerar väl det också.


I min December Daily så har jag använt ett och samma sifferark från 1:a december till 24:e december. Min mamma gav det till mig och kommer från Lidl. Det är riktigt fint med olika motiv vid siffran för varje dag. Det går i guld och glittriga. Helt underbara :D
Så ett tips är verkligen att passa på att köpa pyssel när Lidl har det för det är verkligen bra och fina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar