torsdag 4 juni 2015

LO - Lilla N - Morbror

Förra veckan fick jag hem ett underbart paket från Sirap I Paris. Deras Sirapsbox som dem skickar ut varannan månad. Dock är dem tyvärr helt slutsålda just nu och de öppnar inte upp för nya prenumerationer förrän i September.


Ett paket med riktigt mycket smaskiga saker bland annat från Dear Lizzy - Serendipity, Glitz, Heidi Swapp och Pebbles. Jag tänkte utmana mig själv lite. Jag har nämligen aldrig skapat utifrån bara ett kit. Så detta var verkligen det perfekta tillfället att göra det. Så här är en av Layoutsen jag gjorde med material från Sirapsboxen.


En bild på Lilla N och hennes morbror då han håller henne för första gången. De gröna pappret som är bakgrund är ett vellum papper och bakom det är jag lagt ett vitt cardstock.


Allt material förutom det vita cardstocken kommer från Sirapsboxen.


Denna LO är med i Cili in papers juni utmaning där man ska tolka en skiss:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar