tisdag 23 juni 2015

Månadens recension - Sirapsboxen

I slutet av maj fick jag hem min första Sirapsbox från Sirap I Paris.

I paketet fanns det
*Ett bokstavsark från Pebbles
*Ett 12x12 ark med bokstäver och stickers från Glitz
*En silver glittrig washi tape
*Ett stickers ark från Heidi Swapp
*En remsa med lite olika strl på pocket scrap filler cards
*Ett 12x12 vellum ark
*8 12x12 mönster papper
*Ett 12x12 ark med pocket scrap kort
*En påse med dekorationer


Boxen kostar i vanliga fall 249 kr. Men när man köper en prenumeration hos dem på 3 månader så får man de tre första boxarna för 149 kr där efter fortsätter prenumerationen och kostar 249 kr.
Boxen skickas varannan månad.

Jag tycker att den första boxen verkligen var helt fantastisk. Verkligen i min stil och underbara kombinationer av färger och papper.
Det jag kände saknas var lite dekorationer och siffror. Men annars är jag verkligen super nöjd och längtar verkligen till nästa box kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar