onsdag 30 augusti 2017

Travelers notebook - Sambon fyller år

Idag tänkte jag visa er en sida ur min Travelers notebook. Jag använder som en dagbok och skriver ner allt som jag vill komma ihåg. Jag använder den även att spara minnen i som jag inte riktigt kan eller vill använda i Pocket Life albumen eller barnens album. Så min Travelers notebook är mer för mig där jag gör det jag vill. Jag använder mig mycket av mixed media och här har jag gjort bakgrunden med distress inks tror jag.
Denna sida är ett collage från när sambon fyllde år. Som tradition har vi att vi får frukost från Delselius. Jag passade på att klippa ut deras logo från brödpåsen och klistrade in den i min TN. Den lilla björnen kommer från en påse som sambons födelsedagspresent låg i. Nämligen fiskedrag från Naturkompaniet/Fiskarnas.
De andra dekorationerna kommer från min samling.



Försökte att få till sidan med lite mer mörkare färger då det handlar om sambon. I vanliga fall så är jag inte så förtjust i att pyssla med den här färgskalan. Jag gillar ljusa färger som rosa, turkos m.m. Men jag blev ändå nöjd med den här sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar