fredag 11 augusti 2017

Travelers Notebook

Sen 2016 har det hänt en hel del bland scrapbooking och det har kommit en hel del nya trender. En står fluga är bland annat olika sorters planners som kommit ut men även något som heter Travelers notebook. Vad jag förstår så är det en journal som man har med sig när man reser för att skriva ner sina tankar och komma ihåg vad man har gjort. 

Efter att ha kolla runt en hel del på youtube för att få mer info om det hela så har jag bestämt mig för att pröva. Dock kommer jag att göra på mitt egna lilla speciella sätt. Jag hade tänkt att min Travelers notebook ska bli som en sort dagbok samt en försöka finna och fokusera på mig själv bok, då jag ibland kan glömma bort mig själv. 

Här nedan kan ni se en sida från min TN som jag inte har skrivit något på ännu då jag kände att texten skulle bli lite för privat att lägga ut då det handlar om mina tankar kring att vara gravid just nu och samtidigt ha långsemester med två små trollungar hemma och hur mitt samvete påverkas av det hela då jag jag troligtvis kommer att gå på en sjukskrivning efter semester på grund av åderbråck. 



På denna sida har jag använt mig av olika mist från Heidi Swapp som jag har smetat ut. Jag har även använt mig av olika små meningar från Tim Holtz. De olika små hjärtana är glitter pappersark från Lidl och Ica Maxi. Blev riktigt nöjd med hur denna sida blev. Det stora hjärtat av jag färgat med Heidi Swapp color shines

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar