måndag 18 september 2017

Pocket Life - vecka 32

Denna vecka tänkte jag visa er vecka 32 från 2016. Denna vecka tog jag inte så många kort så att det blev bara en sida.
Denna vecka var vi nere i Småland och hade kräftskiva. Tyvärr var det inte det bästa vädret men det blev en lyckad tillställning ändå. 
Stora B är verkligen förtjust i kräftor och fick sitta hos sin pappa och äta med han skalade. 


Bokstäverna som jag har använt mig av kommer från min stash. Gamla bokstäver som inte har något klister kvar. Men det löser man lätt med lite klister. 


Inspiration för denna sida har jag fått från Citrus Twist kits Pocket Life challenge från 1 septemeber. Denna gång skulle man använda sig av äldre kit som man hade hemma och det passade mig perfekt då jag bara använder kit från 2016. 

Material jag använt:
Mini alpha stickers från Kaisercraft
Thickers - kensie - American Crafts
Puffy stickers - Pinkfresh studio
Jillibean Soup - mini alpha - saffron yellow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar