onsdag 27 september 2017

Travelers notebook - Gotland s.1

Idag är det onsdag och det innebär en sida ur min Travelers notebook. 
I börja av september så åkte hela familjen till Gotland för att fira barnens farmor som fyllt år. 
Vi åkte torsdag och kom hem på söndag. Så de närmaste 4 veckorna så kommer ni få se hur mina uppslag för dessa 4 dagar ser ut. 
Jag har valt att ta bort all journaling då jag känner att detta blir mer som en dagbok för mig och vill inte att alla ska läsa det jag skriver. Så från och med efter Gotland så kommer jag att fota sidorna innan jag skriver dit min journaling. 

Dag 1 på vår resa började med att vi åkte från Stockholm till Gotland. Vi tog färjan från Nynäshamn. Något jag aldrig hade gjort förr så det var lite spännande. Resan tog 4 timmar och vi var framme i Visby klockan 19:55. Därefter åkte vi till hotellet för att checka in och få 2 små trötta barn i sängen. 


Jag har använt mina favorit washitejps samt en tag från The Planner Society som jag köpte av en tjej från Sverige. Nu har jag dock startat upp min egen prenumeration då det verkligen är så otroligt vackra saker i deras kit. 
Lilla kanin paperclipen har jag gjort själv och finns att köpa i min etsyshop för den som är intresserad. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar