söndag 1 oktober 2017

Layout - Spanien s.39

Idag tänkte jag visa er sida 39 ur vårt Spanien album från 2016.
Eftersom vi reste med Fritidsresor, numera TUI så fanns Bamse på hotellet. Han är den svenska maskoten för TUI och finns med på de flesta hotell. Varje dag hade han tillsammans med den internationella maskoten (var en hund) en dansparad runt poolenområdet. Därefter så fick de som ville komma fram och krama Bamse och den andra maskoten. Lilla N tyckte det var spännande med Bamse men vägrade att krama honom medan Stora B gärna ville kramas. 



Stora die-Cuts som kameran har jag väldigt svårt att använda mig av. Men eftersom den är turkos så tänkte jag att jag skulle få den att fungera på denna sida. Tycker att jag lyckades bra.





Inspiration har jag fått från Citrus Twist Kits 3 to inspire från 26 aug.
Kriterierna var följande. 
1.  Die-cut(s).
2.  Stickers.
3.  Incorporate stamping. 

Jag har äntligen öppnat upp mitt mars kit från 2016 från Citrus Twist Kit. Och därifrån har jag använt mig av både die-cuts, klistermärken och stämplar. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar