söndag 22 oktober 2017

Layout - Spanien s.41

Idag är det söndag igen och det är dags för ännu en LO.
Idag har jag fått inspiration från en skiss från Citrus Twist Kits. 

Fotona kommer från vårt Spanien album och jag måste nog medge att Stora B och Lilla N var mer i vattnet än på land under dagarna. 



Några av blommorna har jag valt att färglägga med vattenfärger för att ge sidan lite mer färg. Tyckte att det blev riktigt bra. 



Inspiration till denna LO har jag fått från Citrus Twist kits sketch från 10 september.

 
Material jag använt:
Glitz - Bright side - Floral 
Glitz - Hello friend - Clouds 
My mindre eye - On trend - Party
Word stickers - Pink fresh studio - Citrus Twist Kits exclusive
Paper stickers - Panduro
Hello Love - Glitter stickers - Crate Paper
Reprint - Pink rhinestones. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar