onsdag 11 oktober 2017

Travelers notebook - Gotland s.2

Idag är det onsdag och det innebär en ny sida i min Travelers notebook. 
Som jag nämnde för 2 veckor sen så var vi till Gotland i början av september. Jag har dokumenterat dagarna var för sig och klistrat in både bilder och memorbilia som jag har sparat. På denna sida använde jag mig av en teförpackning. När barnen hade somnat så tog jag och sambon varsin kopp te på rummet och varvade ner inför kvällen. 
Det fanns inte så jättemycket att göra på hotellet då det låg utanför Visby och receptionen stänge klockan 17:00. Så kvällarna var lite tråkiga då vi var tvungna att spendera tiden på rummet då barnen sov. 


Jag har valt att sudda ut min journaling då det ibland blir lite privat. Ni får se hur jag dekorerar sidorna ialla fall. 
Den lilla kanin paperclipet har jag gjort själv. Tycker den är fantastiskt gullig. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar