tisdag 25 november 2014

LO - Stora B - Morbror

Idag tänkte jag visa en LO som är till Stora Bs album. Under en tid kommer jag visa många bilder som är från Stora Bs baby tid då jag försöker att ta mig igenom dem så att dem blir scrappade till hans album.
Detta är ett foto på Stora B och första gången hans morbror håller honom. 
För någon vecka sedan så hade Engströms Artstudio ett erbjudande på Facebook, där man kunde köpa 100 paper från Fancy Pants och My Minds Eye för 200kr/100paper. Så jag köpte på mig 200 paper för mina började ta slut. Så just nu håller jag på att jobba mig igenom alla Fancy Pants papper, då jag tycker att dem passar bättre till Stora B medan MME passar bättre till Lilla N.



Här har jag skrivit ut morbrors namn med Memory Box dies för att veta vem det är som håller i Stora B.


Vad passar inte bättre än en diecut där det står I ADORE YOU


Hos Scrapptorget så har vi varje månad en skiss som vi ska tolka till den 25:e och denna LO är min tolkning av den. Vi kommer dock inte ha en skiss till december då vi kommer att ha mycket annats spännande att visa er.
Är du sugen på att tolka skissen så lämna gärna en kommentar på Scrapptorget så vi kan göra en återkoppling till dig.


Material jag använt 
Pattern paper - Fancy Pants - Be you -  Gardening Item #1481
Pattern paper - Fancy Pants - Be you -  Marbles Item #1483
Pattern paper - Fancy Pants - Childish - Playtime #1514
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Sweet Dreams Item #1221
Alfabet - Memory Box dies
Datum stämpel - Panduro
Versa Magic - Turquosie gem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar