onsdag 31 december 2014

Gott nytt år



Jag vill tacka er alla för ett underbart år med denna blogg. Det har skett en del förändringar och jag har utvecklats en hel del under detta år. Både i min stil som scrapbookare men även som bloggare.
Jag vill tacka er alla som kommer in och läser min blog. Hoppas ni har hittat lite inspiration utifrån mina alster.

Nästa år kommer jag att bjuda på många fler alser. En hel del Layouts men jag ska även försöka få till lite mer pocket scrap då jag har ett hel December Daily album att göra. Det kamske blir en del tävlingar med priser och jag tror jag snart kommer nå 2000 views och det måste ju firas. Samt att bloggen fyller 1 år till sommaren och det är stort. Så fortsätt att följa mig så lovar jag att bjuda på en del godbitar



Den allra första LOn som jag la upp här på bloggen var till Lilla Ns album. Och såg ut så här.

 
Den senaste LOn som jag har gjort är den på Stora Bs album så jag har inte riktigt  publicerat dem i rätt ordning. Men den ser i alla fall ut så här
 

Så det är en liten skillnad på min stil.

Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR så ses vi igen 2015
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar