onsdag 31 december 2014

Julkort

Idag tänkte jag visa ett julkort som jag har gjort. Det är inte ofta jag gör kort. Det händer ibland vid speciella tillfällen och denna gång är det för att Veckans skiss har en julutmaning.

Jag har använt mig av papper från Pebbles. Deras julserie i paper pad som heter Home for Christmas.
Det guldiga pappret kommer från Lidl och glittrar enormt mycket.

 
Kriterierna för att vara med i Veckans skiss julutmaning var att man skulle göra ett julkort och följa deras skiss.


 
Material jag använt
Paper pad - American Crafts - Pebbles - Home for Christmas
Band - Lidl
Guldpapper - Lidl
God jul stickers - Ica Maxi 
Stjärnor - Memory Box dies - Cosmic Star Set

3 kommentarer:

  1. Tack för din tolkning av vår julkortsskiss. Härligt att man kan hitta pyssel även i sin mataffär nu för tiden! Hälsningar Karin på Veckans skiss

    SvaraRadera
  2. Det syns verkligen att du har utgått från skissen! Det blå papperet med stjärnor på är underbart fint! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Blått och guld/silver är så fint ihop och det blev ett fint kort. Tack för att du tolkar utmaningrna på VS!

    SvaraRadera