torsdag 4 december 2014

LO - Stora B - Åka vagn

Idag tänkte jag visa en LO som är till Stora Bs album. 
Jag har fallit för scrapbookaren Kristine Davidsson. Älskar verkligen hennes Layouter. Det är verkligen min stil. Inte alls överdrivet med dekorationer utan det jag har sett så tycker jag att hon använder dekorationer i precis lagom mängd. 

Jag har valt att scraplifta Kristine för att få till denna LO. Bilden är från första gången Stora B åkte vagn. 
Troligtvis kommer ni att få se LO som jag har scrapliftat från henne. 


På denna LO har jag använt mig av svart band. Det är inte ofta  jag gör det och det är någonting jag försöker att använda mer. 
Mitt mål är att försöka använda mer dekorationer då jag anser att jag är en väldigt clean and simple scrapare. 


De svarta strecken på kanterna av pappren har jag ritat dit med en svart tuschpenna för att göra pappret lite mer synligt och markant. 


Material jag använt
Cardstock -
Paper pads - Dovecraft - Back to basic II
Alfabet - Memory box dies
Datumstämpel - Panduro
Chipboard hjärta - Heidi Swapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar