söndag 18 januari 2015

LO - Stora B - Aktivitetsgym

Idag blir det ännu en LO till Stora Bs album.
Bilden kommer från Stora Bs bebis år och är tagen när han leker med sitt aktivsgym. Något som han verkligen tyckte var jättekul.



LOn är med och tävlar i En liten butiks januari utmaning.
Kriterierna för att vara med i utmaningen är att man ska skapa snabbt med stickers. Man får ha med övriga saker men mesta dels av produkterna ska vara stickers.


Jag har valt att använda mig av Echo Parks Alpha sticker sheet som heter Find and Dandy för att dekorera min LO.



Material jag använt
Cardstock - Papermania
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Abundance Item #1254
Sticker Sheet - Echo park - Fine and Dandy - Alpha stickers

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Vad kul att du är med på vår tävling hos En Liten Butik. Superfina kort! Jag är inte heller någon snabbpysslare, så jag förstår precis hur du tänker och känner.

    Tack för att du är med och tävlar. Vi håller nu på att rösta och sedan presenteras vinnaren.
    Kram Nick

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla,
    insåg att jag råkade skriva fel. Jag menade ju kanonfin layout. Tokgillar dina klistermärken. Måste leta efter demm
    Vi håller nu på och ska rösta och sedan återkommer vi med vinnare. Lycka till.
    Nick

    SvaraRadera