tisdag 20 januari 2015

LO - Stora B - Bada

Idag blir det en LO till Stora Bs album.
Bilden visar Stora B när han ska bada för andra gången i sitt liv. Första gången skrek han bara för att nu i efterhand så vet vi att vattnet var för kallt. Så andra gången värmde vi vattenet mycket mer och då älskade han att bada ;D
 


Älskar de söta små vattendropp stämplarna som kommer från Lawn Fawn

 
Bokstäverna är underbart svarta och glittriga :D


Denna LO är inspirerad av Veckans skiss #46
Jag tyckte att denna skiss var jätte svår att tolka och jag är inte riktigt helt nöjd men LOn. Kanske 99% nöjd. =) Tror det var för mycket saker på skissen för att jag ska känna mig bekväm att tolkaden.


Material jag använt
Pattern paper - My minds eye - Now and then 
Die Cuts - Heidi Swapp
Alfabet - Heidi Swapp
Stämplar - Lawn Fawn - Plus one
Stickles - Diamond

2 kommentarer:

  1. Det blev ju ändå en fin tolkning, alla gör på sitt sätt, det är det som är det roliga att se! Tack för att du är med på VS!

    SvaraRadera
  2. Fin tolkning trots att du tyckte det var lite jobbigt. Är kul att utmana sig själv med sådant man inte tror "passar" en själv tycker jag. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera