måndag 2 februari 2015

LO - Stora B - Aquaria

Idag blir det ännu en LO till Stora Bs album.
Detta är bilder från i våras när hela familjen var på Aquaria. Jag har tidigare gjort en LO från själva besöket på Aquaria. Detta är bilder på promenaden dit och promenaden hem igen. Stora B hade jätte roligt under hela promenaden då det fanns mycket att titta på, både båtar och massa pinnar att plocka.


Jag har dekorerat LO men labels från  Jillibean soup och washi tape som jag har fått av The green hyena kit club som tyvärr inte finns längre


Jag har även använt mig av mina älskade datum stämplar från Panduro. Än så länge har jag inte hittat något som är lika bra och användbara som dem ;D Älskar dem


Denna LO är med i 48-timmars utmaning på Facebook.
Kriterierna för att vara med i utmaningen är att ha med MINST 3 stycken bilder på en LO. 

Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Daylight Item #1480
Pattern paper - Fancy Pants - Oct 31 - Eerie Item #1281
Pattern paper - Fancy Pants - Home for Christmas - Wish list Item #1659
Xcut - Nesting dies
Washi tape
Datum stämpel - Panduro
Jillibean soup - coordinating label stickers - spicy social soup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar