måndag 15 juni 2015

LO - Lilla N - Hemma hos Mommi

Idag tänkte jag visa er en LO som jag har gjort till mitt DT uppdrag hos Scrappaloss.
Denna månad var temat skiss och vi fick en skiss som vi alla i Teamet ska utgå från.

Så här ser den ut


Jag måste säga att mitt bidrag kanske inte är allt för lik skissen.



Eftersom jag inte är allt för förtjust i cirklar så valde jag istället att måla och skvätta lite akvarellfärg där cirkeln på skissen sitter. Sen valde jag även att använda lite mönsterpapper som är inkade med distress ink på kanterna.
Boarderna har jag använt men flyttat runt lite på dekorationerna.


Titeln sitter på rätt ställe om man utgår i från skissen och bilden.


Vad tycker ni? Ser ni att jag har utgått från skissen?
Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar