lördag 13 juni 2015

LO - Stora B - 2 års kalas

Idag tänkte jag visa en LO som jag har gjort till Stora Bs album.
Bilden är tagen på hans två års kalas med släkt och vänner. Här blåser han ut ljusen på tårtan tillsammans med sin pappa.
Det mesta materialet på denna LO kommer från Sirapsboxen. Dock var det lite on om siffror och bokstäver så jag har stansat ut de silver glittriga bokstäverna och siffrorna i ett papper som jag hade hemma.
 

Kanske inte det bästa bilden då det är svårt att fota glitter dådet alltid skimmrar hur man än vinklar kameran.
En LO som jag är riktigt nöjd med faktiskt.


Det jag har lagt till är silver bokstäverna och siffrorna, silver stjärnorna samt den lilla bannern där det står These moments. Annars så kommer allt från Sirap i Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar