söndag 19 juli 2015

LO - Stoa B - Bland tulpaner

Idag tänkte jag visa er en LO som är till Stora Bs album.
Denna LO är med i Veckans nya skiss Sommarutmaning #2.
Kriterierna var att man skulle inspireras av en bild samt att tolka en skiss
 

Min tolkning blev så här:


Bilden på Stora B är en bild som jag verkligen älskar. Detta var innan Lilla N var född och vi var vid SÖS för att göra ett ultraljud. Mommi och Stora B passade på att upptäcka omgivningen medan jag var på ultraljud. Så när jag kom ut så hade de hittat en tulpanodling där jag fick Stora B att posera för ett foto. Och det blev verkligen helt fantastiskt.


Papprena kommer från Pink Paislee och bokstäverna från Doodlebug.
Riktigt nöjd med denna LO även fast det är färger som jag inte brukar använda.



2 kommentarer:

  1. Dina färger är jättefina, visst är det roligt att använda och göra något man inte brukar? Fina cirklar du lagt till också! Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  2. Fin tolkning av utmaningen! Jättekul att du utmanade dig själv till att vara med fast färgerna inte riktigt var de du brukar använda! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera