onsdag 16 mars 2016

Layout - Stora B - Kalas

Idag tänkte jag visa er en LO so är till Stora Bs album. 
Bilden är tagen den 26 april 2015. Det är på Stor B och grannen som fyllde 3 år. Detta är Stora Bs första barnkalas som han har fått gått på. Han fick äran att sitta bredvid födelsedagsbarnet när det var dags för fika. 



Kollektionen som jag har använt har några år på nacken och kommer från Dear Lizzy. Den heter Serendipity och är helt fantastisk. Detta var den allra första kollektionen som jag nästan köpte allt från. Jag har sparat den för att jag har inte riktigt vågat använda den då det har vart min första scrapbooking kärlek. I en av facebook grupperna som jag är med finns det just nu en utmaning att använda upp sitt favorit material. Och jag måste säga att det är roligare att ha denna underbar kollektion tillsammans med foton än att den bara ligger i min scraphörna och samlar damm.


Munkarna och glassarna som finns med som diecuts i denna kollektion har jag länge undrat vad jag ska göra med då jag inte är mycket för tema scrapbooking. Men jag tyckte rent färgmässigt och just att det var ett kalas med fika så passade faktiskt dem in.


Här hittar ni process video för denna LO

Process Video.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar