onsdag 16 augusti 2017

Layout - Spanien s.33

Idag tänkte jag visa en ny LO från vårt Spanien album.
Är uppe i LO 33. Tror att jag har över 70 LOs som ska göras. =) Många bilder blev det på semestern. Har försökt att minska antalet bilder men det är svårt när man är mamma och har sina barn med på bilderna så det blir lättast att välja alla.

Denna dag passade vi på att vara nere på stranden. Barnen hade börjat få lite extra färg på axlarna så de fick ha på sig sina Bamse-tröjor som de älskar. De tyckte det var ganska konstigt att ha tröjor på sig samtidigt som de lekte vid vattnet. D
Denna morgon var det inte alls många vid stranden, tror till och med att vi var själva den första 30 minuterna. Så jag passade på att ta en del bilder på barnen tillsammans med havet och den vackra klarblå himlen.


Materialet kommer från Citrus Twist Kits scrapbookingkit samt Add-on kit från 2016. 
Det rosa klistermärket som det står pretty kommer från Heidi Swapp från 2014. Tiny word stickers kommer från Tim Holtz small talk från 2015.



Jag har använt mig av inspiration från Veckans skiss och deras skiss #161. Istället för att använda ett kort så har jag valt att ta med två stycken. Jag har även valt att flytta lite på "flaggorna" från sidan upp till högra hörnet samt under korten. 
En riktigt rolig skiss att tolka som går att använda på många olika sätt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar