måndag 14 augusti 2017

Layout - Spanien

Idag har jag en Layout som är 8x8 som jag tänkte visa er. Bilden kommer från vår resa till Gran Canaria 2016 och sitter i vårt album just för den resan. 

Produkterna som jag har använt mig av kommer från Citrus Twist Kits scrapbooking kit från 2016. Just nu försöker jag använda upp alla kit som jag har från 2016 såntyvörr kommer det att dröja ett bra tag innan jag använder mig av kiten från 2017 då jag använder kiten kronologiskt. 
Några av papprena vet jag kommer från Dear Lizzys kollektion Serendipity. 

Lägg till bildtext
Barnen älskade att vara på stranden då det både fanns sand och stora stenar att bygga olika kreationer av. Inte så mycket folk valde att ligga på stranden då pool området låg ett stenkast bort och hade solstolar och servering. 

Jag har använt mig av en skiss från Citrus Twist kits blogg för inspiration.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar