lördag 19 augusti 2017

Suprise Saturday - Födelsedags present

Förra veckan var min födelsedag och då passade jag på att köpa hem lite saker till mig själv. Eller presenten kommer från min sambo och barnen men jag har valt ut sakerna, då sambon tycker det är svårt att köpa pyssel saker till mig.
Eftersom jag ändå skulle lägga en beställning från Ciliinpapers så passade jag på att beställa lite extra saker som jag behövde.

Albumet som ligger högst upp till vänster använder jag till vårt Spanien album och efter att ha gjort 33 LOs så märkte jag att jag behöver ett till album. Så nu har jag två =)
Det kommer från Heidi Swapp och är 8x8 och heter Hello Adventure.
Jag passade även på att köpa en tape runner från Scotch. Har använt den några gånger och är riktigt nöjd över den.
Det blev även lite Tacky glue, 3D-kuddar, texture paste samt guld texture paste från Heidi Swapp.

Presenterna jag fick är en Travelers Notebook från Webesters Page som jag är helt förälskad i. Passade även på att köpa odaterade almanackor som var på rean då det var en lite hack i dem. Sen blev det även Planner stämplar och Hello Love stämplar från Lawn Fawn.



Jag hittade även helt underbart söta dekorationer på Ica Maxi som jag var tvungen att inhandla. Använder dessa i min Travelers notebook.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar