söndag 3 september 2017

Layout - Spanien s.32

Idag blir det en 8x8 layout från Spanien albumet som jag tänkte visa er.
Bilderna visade olika aktiviteter som barnen gjorde när vi hade badat klart och vi passade på att vila lite i skuggan innan det var dags att gå och äta middagsbuffe. Området kring hotellet var helt fantastiskt och det fanns både grön områden, lekparker, fotbollsplan m.m. Även ute platsen som vi hade var stor och rymlig och barnen kunde både leka med vatten och bilar.

En app som jag kan rekommendera är Instaweather. Perfekt att använda sig av om man både vill få med en bild samt vad det är för väder. 
Man kan välja mellan olika designs som är gratis eller så kan man köpa till fler. Jag har valt att använda mig av gratis-appen då jag tycker att den räcker mer än väl.

Papperna som jag har använt mig av kommer från Dear Lizzy och kollektionen Serendipity. 


Inspiration till denna Layout har jag fått från Citrus Twist kits sketch utmaning från 6 augusti.
För mig var denna skiss ganska svår att tolka och jag är inte helt nöjd med slutresultatet. Men kan inte riktigt komma på något att förbättra den på. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar