måndag 4 september 2017

Pocket Life - vecka 31 s.1

Idag tänkte jag visa er en sida ur mitt Pocket Life album. Nu har jag kommit till vecka 31 från 2016. Jag fortsätter att kämpa på med detta album. Min tanke är att jag ska ha det helt klart innan jag börjar med årets album. Försöker att göra färdigt alla projekt jag har börjat med. Men jag är lite så att blir det för mycket av samma sak så är det inte roligt längre och jag startar ett nytt projekt. Men som ni kanske har märkt så ligger mitt fokus just nu på att bli klar med mitt Pocket Life album för 2016 samt familjens resealbum till Spanien som också är från 2016.

På denna sida från v.31 så var jag och barnen och lekte i centralparken samt att vi var en dag hemma hos Mommi och Moffi. Väldigt vardagliga bilder som jag har valt att dokumentera men ändå bilder som jag vill spara.


Jag har använt mig av material som jag köper från Citrus Twist Kits. Allt detta kommer från en del av förra årets kit då jag försöker att göra mig av med de äldre kiten först innan jag öppnar de nya. Guldhjärtat har jag stansat ut från ett glitter papper som jag har köpt från Ica Maxi. 






Inspirationen för att göra denna sida har jag fått från Citrus Twist kits blog från 11 augusit. Utmaningen var att man skulle använda sig av ett stort PL kort samt dokumentera en dag.
Jag valde att använda ett stort PL kort till där jag har skrivit vilken vecka samt datum på. De andra korten är 6x6 papper som jag har klippt ut till 4x6 kort. Jag valde även att dokumentera dagen i centralparken samt dagen hemma hos Mommi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar