onsdag 13 september 2017

Travelers notebook 8/8

Idag tänkte jag visa er en sida ut min Travelers notebook och det är inte vilken dag som helst utan min födelsedag.
På denna sida har jag skrivit ner vad vi gjorde under denna dag.
Som bakgrund har jag använt mig av Distress inks samt texture paste i guld från Heidi Swapp. Jag har dekorerat med saker som jag tycker. Den stora svarta Die-cuten som det står Thank you på är en del av min present som jag fick, nämligen an berlock från Pandora i en form av en sjöhäst. Fick den av mannen och barnen. Lappen satt i påsen som man får från Pandora. Perfekt att spara. 



Sen jag fotade denna sida så har det tillkommit två bilder. En som jag har lagt i det lilla kuvertet, det är en bild på berlocken som jag fick och en är på barnen som jag har satt på baksidan av kuvertet.  











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar