måndag 11 september 2017

Pocket Life - vecka 31 s.2

Idag tänkte jag visa er sida 2 av våran vecka 31 från 2016.
Denna del av veckan hände det mycket saker. Först besiktade jag och barnen bilen. De tyckte det var väldigt intressant och hade gärna varit med mekanikern och kollat så att allt var okej med bilen. Det var väldigt svårt att hålla sig vid dörrgränsen och jag var tvungen att påminna dem flera gånger. =)

Jag och barnen passade även på att åka in till stan för att träffa moster. Det är inte ofta vi åker kommunalt så när vi väl gör det är det extra spännande. Vi träffade upp moster och gick och lekte i en lekpark. När vi sedan promenerade tillbaka till centralstationen för att åka hem så lyckades vi tappa Lilla Ns stövel. Senare under kvällen får jag ett meddelande på telefonen av en person som har hittat den, med både bild och adress på var vi kan plocka upp den. Så nästa dag när moster gick till jobbet passade hon på att hämta den.

Vi hade även en födelsedag att fira och det var pappan i familjen som fyllde år. Det firades med god middag och efterrätt som barnen fick välja. Senare under helgen hade vi även familjemys med både ostbågar och olika sorters ostar. 


I detta uppslag passade jag på att dekorera ett vanligt PL kort med ett hjärta på. Jag använde mig av washi tejp som jag tror kommer från Amy Tangerine samt små meningar som kommer från Tim Holtz small talk. 



Glitter hjärtan i guld kan man aldrig få för många av och just nu använder jag dem på alla sidor jag gör känns det som. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar