söndag 10 september 2017

Layout - Spanien s.65

Ännu en LO som är från Spanien albumet. Dock var jag tvungen att bläddra fram en hel del sidor för att hitta en LO som skulle passa till utamning från Citrus Twist kits 3 to inspire. Läs mer om det nedan.
På hotellområdet så fanns det en liten karusell som alla barnen tyckte om att klättra och leka vid då den stod vi ingången till hotellet och restaurangen. Så man var tvungen att gå förbi den varje gång man skulle äta. Självklart tyckte även Stora B och Lilla N att den var rolig och tjatade om att få åka den. Dock så kostade den pengar och det var inte ofta vi hade med oss pengar då allt på området var gratis för oss då vi hade all inclusive. Så sista dagen när vi skulle åka hem så passade vi på att använda upp lite pengar. Tror att varje åktur kostade 2 euro och varade i 20 sek. Inte alls värt det men barnen tyckte att det var roligt. 





Några av sakerna som jag har använt mig av:
Mönster papper: Prima - Sweet Fairy Collection - Rosebud
Stämplar: Citrus Twist kits och Heidi Swapp




Inspiration till denna LO har jag fått från Citrus Twist Kits blog. Denna gång var det från 3 to inspire den 12 augusti. Man skulle använda sig av följande.
1. Use a photo strip or collage.
2. Use a frame to frame at least one of your pictures.
3. Use as many stamps you can.

Jag valde att använda mig av collage, alltså de fyra bilderna. Jag använde mig även att två ramar. Hade först jätte svårt att få till det då jag inte alls använde ramar ofta. Men blev relativt nöjd med slutresultatet.
Jag anävnde mig av två sorters olika stämplar och båda kommer från Citrus Twist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar