lördag 9 september 2017

Happy mail #2

Så här ser det senaste Happy mail som jag skickade iväg. Det blev ungefär 5 likadana paket som jag skickade till USA, Syd Afrika, Italien och Sverige. Så kul att få sprida lite glädje till olika människor runt om i världen.
Detta paket skickade jag i slutet av augusti men då jag vill att paketen ska hinna fram innan jag visar er innehållet så har jag valt att inte visa det förrän nu.
Många av sakerna är nya som jag antingen har klippt ner eller om så att det ska räcka till fler personer. 



Om du också skulle vilja byta happy mail med mig lämna gärna en kommentar så att jag kan komma i kontakt med dig eller maila mig på sunieshomemade@gmail.com eller gå in på Facebook och sök på Sunies scrapbooking och lämna ett meddelande där så kan jag kontakta dig.

I detta paket ingick
2 olika sorters te
2 stjärn paperclips
1 sklöldpappa paperclip
1 hjärtpaperclip
3 olika sorters washi tejp
1 carft tag med rosa hjärta
1 halft ark klistermärken med hundar och dalahästar
1 ark med uggleklistermärken
3 PL kort
1 bokmärke
1 kexchoklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar