söndag 8 oktober 2017

Layout - Spanien s.35

Idag visar jag er sidan 35 i Spanien albumet från 2016 och jag tror att detta är min favorit bild från hela resan. Bilden summerar verkligen allt som resan innebar. Fantastisk natur, glada och nöjda barn som är lika med glada och nöjda föräldrar, vatten, underbart soliga dagar m.m. Jag kan verkligen fortsätta med allt positivt som resan gav oss som familj men det räcker med några ord.
Jag längtar tills vi får möjlighet att göra nästa resa tillsammans som familj. 


Materialet som jag har använt kommer mestadels från mina kit från Citrus Twist Kit. 


Den rosa meningen kommer från Citrus Twist Kit medan den vita kommer från Tim Holtz. Guld bokstäverna har jag också fått från CTK men de kommer från American Crafts och är helt underbara. 





Inspiration för denna LO har jag fått från Citrus Twist Kit skiss utmaning från 27 aug. Skissen har jag valt att tolka lite mer fritt denna gång och jag vred till och med på den för att få fotot och dekorationerna åt det hållet jag ville ha dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar