måndag 9 oktober 2017

Pocket Life - Vecka 34

En ny vecka och med det måndag. Och måndagar här på bloggen betyder en ny Pocket Life sida.
Jag fortsätter att visa sidor ur mitt liv från 2016, då jag inte har börjat med detta års album ännu. Frågan är om jag kommer hinna börja på 2017 innan året är slut. Måste nog sätta upp det som ett mål. 

En helt vanlig vecka hemma hos oss med massa lek och bus. 
Färgerna på denna sida är inte vanligt vis vad jag brukar använda och då menar jag de mörka färgerna. Jag brukar oftast hålla mig till de mer pastelliga färgerna. 


Denna vecka var jag hemma och vabbade med barnen men var tvungen att åka till jobbet en snabbis för att vara med på fotograferingen. Stora B och Lilla N tyckte det var spännade att få se hur det såg ut på mitt jobb. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar