onsdag 9 mars 2016

Layout - Stora B - Snöänglar

Idag blir det en vintrig layout som jag delar med mig. 
Bilden är på Stora B och Mommi när de gör snöänglar. Den är tagen 23 januari 2015. Det var en riktigt fin snöig dag då vi var ute hos Mommi. Vi tog en promenad ner till båtklubben och Stora B och Mommi hittade nysnö. Där bestämde dem sig för att göra snöänglar. Stora B hade aldrig gjort snöänglar förr och för att vara första försöket så var han riktigt duktig. 
Bilden tycker jag säger mer än tusen ord och är helt fantastiks på dessa två. 


De små söta kork hjärtan har jag stansat ut med min hjärtpunch från ek success. Korken har jag fått i en reapåse från Panduro och är helt kär i. Jag har flera olika som jag har fått. Tror jag har en röd, grön, blå och original. Dem är verkligen helt fantastiska att stansa i.
Så nästa gång jag är på Panduro så måste jag kolla om de har fler som jag kan köpa med mig hem.


Inspiration kommer från Citrus Twist kits söndags sketch från vecka 8. Kika in på länken för att se hur skissen såg ut. Jag tog inspiration från den men i slutändan måste jag säga att den inte blev alltför lika skissen. Men huvudsaken man får inspiration ifrån den.


I fall ni tittar på process videon så ser ni att jag försöker att färga in bokstäver från Heidi Swapps coloshine. Jag måste säga att jag har ingen aning om vad som hände och varför det blev så fel. Men jag tyckte att det blev så pass okej att det fick vara med på LOn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar