fredag 11 mars 2016

Project Life - Vecka 22 - Del 2

Idag visar jag den andra sidan till min vecka 22 i mitt pocket life album. Förra veckan visade jag den första sidan.
Lilla N fyllde år denna vecka så Mommi spenderar mycket tid hemma hos oss för att fira vår lilla sessa.
Vi passade även på att besöka Värmdö-Dagen. Stora B tyckte det var ganska spännande med brandbilen men när vi kom på närhåll tyckte han att den var läskig. Jag tror det var för att han är van med små brandbilar (sina leksaker) och när han kom brandbilen på nära håll så blev den alldeles för stor.
En mysig vecka med mycket lek och måndag timmar ute i både solsken och regn.


Till denna sida har jag använt mig av Citrus Twist Kits (oktober, november och december) samt papper och kort från Notes and things. Korten är helt fantastiska och är dekorerade med guld foile.


Här har ni process videon för detta uppslag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar